Ki szeretne adminisztratív munkát?
Ki szeretne adminisztratív munkát?

Ki szeretne adminisztratív munkát?

Különféle munkakörökben különbözőek a feladatok. Néhány szót érdemes szólni róluk. Kezdjük az irodai munkával, például mi a feladata egy titkárnő és gazdasági ügyintéző munkatársnak. Használja a cég számítógépes programjait a munkakörének megfelelően. Kiállítja a számlákat, és nyilvántartást vezet a kimenő és beérkező példányokról is. Szállítólevelet állít ki, ha telephelyek között történik szállítás. Beszedi a kiskereskedelmi boltok bizonylatait és központi házipénztárt vezet. Ilyen állás található a BudaorsAllas.hu oldalon is. Nézzük tovább a feladatokat. Kiegyenlíti a bejövő számlákat a teljesítés napján, ezeket nyilvántartja és ellenőrzi. A kimenő számlák kifizetését is figyelemmel kíséri. Kezeli a bankszámlákat, vagyis átutalja az adókat, a járulékokat, a bejövő számlákat és a munkabéreket. A munkavállalóknak kinyomtatja a bérlapokat és eljuttatja a telephelyekre. Tartja a kapcsolatot és együtt dolgozik a főkönyvelővel és a bérszámfejtő kollegával. Rendezi a főkönyvelés felé a számlákat és bizonylatokat időrendben.