Amikor pontosan látjuk, hogy mi is a probléma az éttermünkben, mindenképp érdemes rövid időn belül változtatni ezen a helyzeten. Nem csak azért, mert hosszú távon így nem veszíthetjük el vendégeinket, de emellett az is sokat nyomhat a latba, hogy az újabb ügyfelek pontosan milyen véleménnyel távoznak egy ebéd, vagy éppen egy vacsora után. Általában véve manapság már rengeteg különleges megoldás közül választhatunk, pontosan azért, mert az informatika világa is fejlődik. Ha lehetőségünk van rá, minden egyes folyamatot optimalizáljunk, emellett pedig az olyan különleges megoldásokat is alkalmazzuk, mint a pincérhívó. Ez az egyszerű ki szerkezet ugyanis lehetővé teszi számunkra, hogy pontosan akkor álljon minden egyes alkalmazott a vendégek rendelkezésére, amikor arra szükség van. Nincs felesleges várakozási idő, sem pedig plusz körök, így rengeteg időt és persze energiát spórolhatunk meg pincéreink számára. Így vállalkozásunk komoly fejlődésnek indulhat, ami hosszabb távon további bevétel növekedést jelenthet, ami egy étterem életében szintén nagyon fontos.