Ha valakinek van egy jó ötlete és szeretne értékesíteni, akkor bérel egy webáruházat, vagy nyit egy fizikai üzletet. A webáruház jóval olcsóbb, mint egy fizikai üzlet nyitása, de ez nem azt jelenti, hogy nem kell majd dolgozni vele. Számos előnnyel rendelkezik, de azért vannak említésre méltó hátrányok is. Talán azok, akik már rendelkeznek fizikailag létező bolttal, de még nem adnak el online, azoknak nem kérdés, hanem muszáj, hogy legyen webáruháza is.
A webáruház nyitásának a fizikai üzlettel szemben előnye, hogy az egész világ a piacod, hiszen bárkit elérhetsz az interneten, de ehhez persze hirdetni kell az adott terméket. A fizikai üzlet is ad fel hirdetéseket, de oda inkább azok mennek, akik elsétálnak, az adott bolt előtt vagy nagyon kell a termék és máshol nem kapja meg. Másik nagy előnye a fizikai üzlettel szemben a flexibilitás, vagyis bárhonnan, bármikor lehet dolgozni. A fizikai üzletnek van nyitvatartása, és akkor is ott kell lenni, ha éppen nem akar az ember, különben nem lesz eladás. A webáruház esetében akár éjfélkor is bejöhet egy megrendelés, vagy egy érdeklődés egy vevőtől, és persze másnap munkaidőben a saját időnket beosztva el tudjuk készíteni a rendelést, vagy egyeztetni tudunk az érdeklődővel. Ez nem csak a vevőnek, hanem az eladónak is kényelmesebb. Persze, ami az előnye az kicsit a hátránya is a webáruháznak, hiszen azzal, hogy az egész világ a piacod a konkurensek köre is bővül és az árak tekintetében is figyelembe kell venni a konkurenciát.
Ha nem szeretne lemaradni, és van egy jó ötlete, akkor mindenképpen bérelhető webáruház beszerzése legyen az első lépés.